2015. január 16., péntek

Hamarosan átalakul a Readinger! 


Na nem kell megijedni, a változás kicsi lesz, de ezzel is szeretnék egy kicsit többet adni magamból. A Readingert azért "alapítottam" , hogy megoszthassam veletek a gondolataimat, véleményeimet. 
 Kevesen tudják azonban, hogy az olvasás mellett van egy másik nagy szenvedélyem; a zene. 
Próbálom kiemelni a blogot a sablonok közül, bár szerintem minden blog egyedi, na jó szóval: Lesz egy új opció a fejlécen, ez pedig a Főcímdalok tag. Megpróbálok minden egyes könyvhöz hozni egy zongoradarabot, amit fel is játszok nektek. A videókat külön a fejlécen, és külön a bejegyzések alján tudjátok majd megtekinteni. Remélem a túlbuzgóságom eme enyhén szólva is hiperaktív megnyilvánulását szeretettel fogadjátok majd, ígérem szívem-lelkem bele fogom adni, akár csak eddig. 

Ízelítőnek hozok nektek egy korábbi felvételt. Ne kövezzetek meg, nem vagyok egy Yiruma, ráadásul ez egy 2 éves videó, de ígérem azóta fejlődtem. :D



 Addig is köszönöm a megtisztelő figyelmeteket, én Cassye voltam a hiperaktív fangirl blogger.  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése