2015. október 30., péntek

 Tavi Kata - Táncvarázs (Sulijegyzetek 3.)


Borítóleleplezés


Hamarosan megjelenik Tavi Kata Tánvarázs című könyve, mely a népszerű Sulijegyzetek sorozat harmadik része. A moly.hu-n már olvashattátok a fülszöveget, de lássuk csak, mit árul el a borító?

Őszíntén szólva, mikor elolvastam a fűlszöveget, kicsit meglepődtem. Mindig is nagy rajongója voltam az ifjúsági irodalomnak, de valahogy sosem ragadtak meg a " gimis regények". Az új 3.0-ás Nyitótánc azonban más. Nem csak a tinik életének felhőtlen oldalát mutatja be, hanem annak nehézségeit is. Így elsőre úgy vélem, a Táncvarázs méltó folytatása lesz egy szuper sorozatnak. De nem is húzom tovább az időt, íme: 


 A borítót egy - már ismert páros, Németh Balázs és Egyed Regina tervezte. Az ősz hangulatát idéző 
kompozíció nekem első látásra megtetszett. A már megszokott "jegyzetfüzet", mint háttér, valamint a két főszereplő, szinte kötelező elemek. A színek harmonizálnak és a betűtípussal sincs semmi baj. Az egyetlen dolog amin én meglepődtem, az a férfi modell. Kicsit túl idősnek tartom a könyvhöz, de hát ez már csak egy fölösleges kör az egyébként nagyon is jól összerakott borító körül. Mindent összevetve a Kiadó egy újabb remek művel gazdagodott, ami meglepő módon színes.
  Aki (hozzám hasonlóan) bespejzólt a Könyvmolyképző könyveiből, tudhatja, hogy náluk szinte szabványszerűen fekete background-al jelentek meg a kötetek. Ezt az úgymond "egyedi jellegzetességet" szemkápráztatóan törik meg a Táncvarázshoz hasonló kis gyöngyszemek. Minden esetre engem megvettek kilóra. :D

(Figyelem! Az előjegyzés nem minősül előrendelésnek, de amint a kötet előrendelhetővé válik, a kiadó e-mail-ben értesíteni fog.)

A moly.hu-n is kívánság/váró listára tehetitek a könyvet: http://moly.hu/konyvek/tavi-kata-tancvarazs


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése