2015. április 25., szombat

22. Nemzetközi Könyvfesztivál beszámoló


Csütörtökön startolt el a XXII. Nemzetközi Könyvfesztivál! Az eseményre szerte Európából érkeztek mind alkotók, mind látogatók. Még Japán vendégekkel is találkoztam! :) 
 Mivel vidéki vagyok, számomra a szombati nap volt a legmegfelelőbb, ahol olyan alkotókra vadásztam, mint Rácz-Stefán Tibor, Róbert Katalin, Szurovecz Kitti, A.M.Aranth, Kemese Fanni, Zakály Viki, Helena Silence és Spirit Bliss. Hosszú utazás után végül 11 előtt pár perccel érkeztünk meg, telve reménnyel és dedikálandó könyvekkel. Rögtön le is csaptunk a Főnix Könyvműhely írójára, A. M. Aranth-ra. Gonosz hely ez a könyvfesztivál, ugyan is rögtön belebotlottunk egy 5 könyves akcióba. (5db 5500HUF)  Ezt kihasználva utunk a Könyvmolyképzős standhoz vezetett, ahol pusztán 3 km-es sor állt On Sai dedikálása miatt. Miután átverekedtem magam a dühős rajongókon tábort vertem a stand mellett. Már előre ki kell szemelni a jó helyeket, hisz már gyülekeztek Spirit Bliss rajongói, és nekem még le kellett vadásznom Szurovecz Kittit is. Volt itt minden mi szem-szájnak ingere. Könyvhegyek amíg csak a szem ellát, akciók-akciók hátán, szóval panaszra nemigen lehetett oka senkinek! :) 
  Miután elszivárogtak Spirit Bliss rajongói, természetesen lecsaptam az írónőre egy autogram erejéig. Később becsapódott a Zakály-Silence-Kemes trió és elszabadult a pokol. Az emberek egymást taposták és veszekedtek, de szerencsére senkit nem tollaztak halálra.  
Forrás: Szurovecz Kitti - Gyémántfiú rajongói oldal
  Végül megérkezett Benina is (természetesen az ő könyveit otthon hagytam :@ ), de minden ügyetlenkedésem ellenére, végül sikerült mindent dedikáltatnom, új emberekkel ismerkedtem meg, és eltojvajoltam Szurovecz Kitti dedikálását hirdető posztert. (Na jó elkértem, de akkor is.) 
  A sok jó után mégis Rácz-Stefán Tibi és Róbert Katalin dedikálása volt a legnagyobb attrakció! :)
Mivel anno domini Róbert Katalin könyvét csak kölcsönöztem, le is csaptam a -20%-os KMK-s akcióra, és bespájzoltam belőle télire (nyárira?) Jutalmam egy nagyon kellemes hangulatú beszélgetés, 2 dedikált könyv, könyvjelzők, és egy Szívből, Színből Igazán-os kitűző volt. 
  Aki lemaradt ne sopánkodjon, lesz még feszt, lesz még könyvhét, sőt, holnap még tart a 22. Nemzetközi Könyvfesztivál! :) Diákoknak és nyugdíjasoknak ingyenes, a felnőtt jegyet (500HUF) pedig le lehet vásárolni! :) 
  Kitűnő hétvégi kikapcsolódás ez, nem csak a pestieknek! A kisgyerekes szülőknek is külön ajánlom, hisz egy egész gyereksarok várja őket! :)   

(Dögös pasikból is el van látva a Millenáris, szóval tessék lássék vadászni.)

Polcom legújabb ékességei: 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése