2015. június 9., kedd

Joey Graceffa a való életben

Talán mégsem minden az aminek látszik



A 24 éves Youtuber sztár élete igen csak irigylésre méltó, hisz bárkit megkaphat; emberek ezrei féltékenyen figyelik mindennapi életet, de egy idézet a nemrégiben megjelent In Real Life című könyvéből mindent megváltoztatott...

 Talán Joey Graceffa élete mégsem egy valóra vált álom...

 Joey Graceffa napjaink egyik leghíresebb feltörekvő YouTubere, aki – hacsak egy kis időre is – de hátat fordított a modern technikának, hogy megírhassa a világ egyik legfelkavaróbb memoárját; ezzel is betekintést engedve oly’ rejtélyes magánéletébe. Aki követi Joey YouTube csatornáját, nem egy olyan felvételt láthatott róla, ahol finoman szólva is félreérthetően viselkedett. De minden egyes videó után jött egy másik, ahol éppen aktuális „barátnőjével” partizánkodott. A napokban megjelent In Real Life című könyve végül pontott tett az ügyre:  

Magyarul: "Meglepetés! Meleg vagyok."

"Minden bizonnyal a könyv megírása egyfajta visszatekintés volt mely során értékeltem önmagam, és mindazt amit tettem, és elértem az elmúlt időben. Vehetjük úgy is, hogy ez egyfajta terápia volt számomra, egy nagyon sokrétűen értelmezhető terápia. - nyilatkozta Joey a The Advocate magazinnak." Igazából az In Real Life felért egy önismereti tréninggel, hisz rengeteget tanultam magamról. Higgyétek el nem volt könnyű. Rettegtem attól, hogy milyen reakciót fog kiváltani a könyv. Hogy mit fognak reagálni a nézőim, akik, immár egyben az olvasóim is lettek. De erőt adott a tudat, hogy talán segíthetek, hogy talán, de csak talán ettől a pár oldaltól, ettől a pár kimondott szótól valaki-valahol több lesz, és meg meri tenni azt, amit én: felvállalni önmagát."

"Valójában az egésszel az volt a célom, hogy aki olvassa, és esetleg magára ismer a sorok között, erőt meríthessen belőlük, erőt a mindennapok nehézségeinek leküzdéséhez. - Nyilatkozta a fiatal sztár." Már most, nem egy olyan pozitív visszajelzést kaptam az olvasóimtól, amiért sosem lehetek eléggé hálás."

Következzék egy exkluzív részlet Joey Graceffa In Real Life című memoárjából

7. Fejezet Csikis Jetty

"Nem a YouTube volt életem egyetlen örömforrása a középiskolában. Mikor Jett megérkezett, az egész családot a kisujja köré csavarta. Pici volt, állandóan valami trutymóval kente össze magát de én még akkor is imádtam. Olyan volt min egy pici, takaróba csomagolt Alien. De ahogy közeledett az első születésnapja, észrevettük, hogy nem fejlődik olyan ütemben, mint a korabeli kisbabák. Ha beszéltünk hozzá meredten nézett ránk azokkal a nagy kék szemeivel, de nem reagált semmire.

A szüleim rengeteg orvos véleményét kikérték, akik mind azt mondták, hogy "Majd egyszer kinövi; csak egy kis idő kell neki." De egy újabb némaságban eltelt év után, már mindannyian tudtuk, hogy valami baj van. Végül autizmussal diagnosztizálták, ami egyfajta megkönnyebbülés volt számunkra, hisz már tudtuk mivel állunk szemben, és feltudtunk készülni arra a küzdelmes életre amit ez a helyzet teremtett. 

Jett kommunikálni akart velünk, de nem tudott... Megértette amit mondtunk neki, de a válaszadásra csak halk mormogással, és mutogatások sorozatával volt képes. Kifejlesztettünk egy sajátos jelrendszert, amivel kommunikálni tudtunk. Például, ha játszottunk, és én félbehagytam valamit, ő egyszerűen csak megragadta a kezem, és visszairányította azt az adott játékhoz. Mikor a szüleim vettek Jett-nek egy Ipodot, egy új világ tárult fel számunkra. Képes volt olyan képeket mutatni nekünk, melyek segítségével eltudta mondani, hogy mit akar. Így ha éppenséggel almát akart enni, csak mutatott egy képet a gyümölcsről, és mi már rögtön tudtuk is, hogy mit akar. 

Minden álmom, hogy legyen végre egy tesóm akit szekírozhatok füstbe ment. Egyszerűen csak megakartam őt védeni. (Na jó azért néha cseszegettem, Jett ugyan is gyűlölte a hajvágást, így néha csak úgy heccből elkezdtem üldözni a lakásban ollót mutatva a kezemmel. De ő mindig értette a viccet, és tudta, hogy ez csak egy játék.) Imádta ha játszottam vele, és csikiztem; ezért rengeteg bugyuta becenevet találtam ki neki, mint a Jetty, vagy a Csikis Jetty. 

Tudtam, hogy sosem leszek képes kommunikálni vele, úgy mint másokkal, de ettől függetlenül megakartam tanítani az élet dolgaira, mindenre amit egy bölcs nagytesó tudhat a világról. A mai napig képes vagyok így viselkedni, annak ellenére, hogy tudom: Az ő élete sosem lesz olyan mint az enyém, vagy a nővéreimé. De a tény, hogy fordult a kocka, és inkább ő az aki engem tanít, elfogadásra és megértésre a mai napig érvényes. Alig várom, hogy megismerhessem azt a férfit akivé ez a fantasztikus srác egyszer majd válni fog. " 

forrás: www.advocate.com 

Amennyiben érdekel titeket Joey Graceffa élete, az In Real Life, már számos helyen megrendelhető. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése